czwartek, 9 sierpnia 2012

Popołudniowe opowieści

Hej,jak się dzisiaj macie,jak mija Wam dzień?Mam nadzieję,że równie udanie jak mnie.Nie chcę pisać pracowicie,u mnie akurat taki właśnie był,ale wiem,że nie wszyscy przepadają za swoją pracą i nie chcę się komuś narazić.
Muszę się Wam pochwalić nieskromnie,że ostatnio mój pęd do wiedzy w różnych nowych mi dziedzinach rośnie niesamowicie aż sama się dziwię skąd u mnie aż taki power?:)Zainteresowałam się grafiką komputerową,zaczęłam sobie pracować na specjalnym programie graficznym GIMP,super sprawa,jest tam sporo zakamarków i jeszcze wiele przed mną żeby wszystko rozgryźć, ale już teraz wychodzą mi całkiem ciekawe zdjęcia.Z kilku różnych można stworzyć swoje własne arcydzieło,zdjęcie, które Wam dzisiaj zaprezentuję jest właśnie taką moją małą twórczością:)Sprawia mi to ogromną frajdę,cieszy kiedy uda mi się odkryć jakąś nową właściwość programu,a kto wie może jakiś kurs graficzny w przyszłości?
A pro po twórczości to w ekspresowym tempie udało mi się też coś napisać,ale na razie nie mogę się Wam tym pochwalić bo to prezent-niespodzianka,jak odbiorca wyrazi zgodę to zobaczycie moje malutkie "dzieło".No więc wena mnie nie opuszcza i muszę wykorzystać to jak najlepiej,za chwilę może przyjść jakaś posucha i co wtedy?Choć ja staram się do tego absolutnie nie dopuszczać.

Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o moim ostatnim nabytku kąpielowo - pielęgnacyjnym,a mianowicie o serii Sweet Secret firmy Farmona o zapachu kokosowo - bananowym.Mam trzy produkty: żel pod prysznic, olejek do kąpieli i mus do ciała.Oczywiście ktoś musi lubić zapach bananów i kokosa żeby ta seria urzekła go tak jak mnie,choć wbrew pozorom zapach wcale nie jest mdły czy słodki.Najlepszym tego dowodem jest fakt,że męska część mojej rodzinki zagustowała w tej egzotycznej kolekcji i z przyjemnością jak widzę z niej korzysta:). Kąpiel z tymi kosmetykami jest prawdziwą przyjemnością,rozkoszą dla zmysłów,a ciało jeszcze długo po wyjściu z łazienki pachnie ich aromatem.Produkty są w dość przystępnych cenach 12-14 zł,w miarę wydajne,mus idealnie się wchłania.Z ogromną przyjemnością funduję sobie kąpiel z tymi egzotycznymi preparatami.Z tej firmy jest jeszcze kilka innych zapachów i jeśli ktoś nie lubi takiego połączenia można też wybrać zestaw kawowy,czekoladowy czy migdałowy.Produkty w fajnych,kolorowych opakowaniach,przyciągają oko na półce,spokojnie można sprezentować komuś na imieniny,urodziny czy jakąś inną okazję.

Kilka słów o produktach od producenta:
Kokosowy olejek do kąpieli
Olejek kokosowy i mleczko bananowe

Wyjątkowy kosmetyk do mycia i pielęgnacji ciała o przyjemnej konsystencji i egzotycznym zapachu dojrzałych kokosów i bananów został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało. Specjalnie opracowana, bogata receptura doskonale myje oraz natłuszcza i wygładza skórę, a delikatna piana o słodkim zapachu egzotycznych owoców działa energizująco i odświeżająco, zapewniając dobry nastrój i uczucie komfortu. Regularne stosowanie kokosowego olejku do kąpieli poprawia kondycję
i wygląd skóry, zapobiegając jej wysuszeniu. Po kąpieli skóra staje się miękka i aksamitnie gładka, otulona długotrwałym, cudownie egzotycznym zapachem.
Sposób użycia: 25 ml olejku wlać pod strumień ciepłej wody. Zalecany czas trwania kąpieli 20 min.


Pojemność:
500 ml

 

Kokosowy mus do ciała
Słodki kokos i banany

Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o przyjemnej, jedwabistej konsystencji i urzekającym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało. Powstał na bazie olejku kokosowego i mleczka bananowego, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, na długo pozostawiając egzotyczny zapach słodkich owoców. Regularne stosowanie kokosowego musu do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura doskonale nawilża, odżywia i regeneruje skórę, przywracając jej aksamitną gładkość i delikatność, a wydobyta z wnętrza egzotycznych owoców, słodka kompozycja zapachowa zapewnia energię i witalność oraz wprowadza w doskonały nastrój.
 
Sposób użycia: Masło delikatnie wmasować w skórę. Stosować codziennie rano i/lub wieczorem.
 
Pojemność: 225 ml



Kokosowy sorbet do mycia ciała
Słodki kokos i banany

Wyjątkowy kosmetyk o delikatnej, jedwabistej konsystencji i urzekającym, egzotycznym zapachu dojrzałych kokosów i bananów został stworzony do codziennej pielęgnacji i mycia ciała, dla osób, które cenią produkty naturalne i lubią pozwalać sobie na chwile przyjemności. Specjalnie opracowana, bogata receptura doskonale myje oraz natłuszcza i wygładza skórę, poprawiając jej kondycję i wygląd. Regularne stosowanie kokosowego sorbetu pod prysznic nie wysusza skóry, doskonale ją nawilża i odżywia, a także na długo pozostawia uczucie świeżości oraz apetycznie słodki, egzotyczny zapach i jedwabiście gładką skórę.

Sposób użycia: Żel nanieść na zwilżoną skórę i rozprowadzić kolistymi ruchami, wykonując delikatny masaż całego ciała. Następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą.

Pojemność: 225 ml


A teraz obiecane zdjęcie:)
I jak Wam się podoba?
Miłego popołudnia.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz