poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Nowości na blogu

Witam Wszystkich w poniedziałkowe popołudnie,akurat mam chwilkę oddechu bo naprawdę ciężkim dniu więc szybciutko kilka słów o nowościach u mnie.
Pojawiła się nowa zakładka kalendarze na pulpit gdzie możecie sobie ściągnąć kalendarz na ekran swojego kompa (o ile oczywiście taki chcecie mieć) z produktem Safiry,możecie go potraktować jak reklamę na swoim blogu czy stronie (jeśli takie macie).Dodałam też obserwatorów mojego bloga,na razie mam tylko jednego:(,ale liczę na Was Kochani,dodawajcie się,serdecznie zapraszam.
Dodatkowo w zakładce polecam będą pojawiać się krótkie filmiki opowiadające o produktach firmy Safira,które dla Was przygotowałam.Pierwszy na temat tego jakie korzyści płyną ze współpracy z Safirą jako Konsultant.Mam nadzieję,że te nowości troszkę ubarwią mojego bloga i się Wam spodobają.
Jak widzicie nie próżnuję i cały czas wcielam w życie moje pomysły,chyba jestem po prostu  stworzona do pracy:).A dla Wszystkich,którzy wolą jednak odpoczywać przypominam,że w środę wolne i możecie poleniuchować.Miłego popołudnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz