poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Nawilżenie i regeneracja cery

Dzień dobry Kochani, jak minął Wam weekend?Pogoda dopisała,udało się zrealizować wszystkie plany?Mam nadzieję,że tak.W Krakowie słonecznie i bardzo gorąco,moje miejsce pracy idealne na tą pogodę,przyjemny chłodek aż ciężko będzie stąd wychodzić...Mnie weekend trochę się dłużył,ale pewnie dlatego,że jestem ostatnio naładowana pomysłami,emocjami i jakoś ciężko usiedzieć mi bezczynnie i tak po prostu leniuchować...,ale co tam dzisiaj opowiem Wam o świetnym produkcie do odżywienia i nawilżenia cery firmy Safira maseczce witaminowej.

MASECZKA NAWILŻAJĄCA ZIOŁOWO - WITAMINOWA

Dzięki obecności kwasów owocowych AHA maseczka głęboko nawilża skórę i naturalnie, łagodnie złuszcza obumarłe komórki naskórka, odsłaniając jego "świeżą" warstwę. Aloes i prowitamina B5 (d-panthenol) zwiększają jej własności nawilżające i odżywcze. Po użyciu maseczki skóra twarzy i szyi staje się gładsza i bardziej napięta, u kobiet o cerze dojrzałej wygładzona i ujędrniona. Systematycznie stosowana wyraźnie poprawia wygląd skóry i opóźnia proces jej starzenia.
Przeznaczona dla każdego rodzaju cery.
Sposób użycia:
Na umytą skórę twarzy i szyi nałożyć dość grubą warstwę maseczki i pozostawić na 20 minut. Nadmiar zetrzeć płatkiem kosmetycznym, po czym zmyć ciepłą wodą a następnie użyć toniku i nałożyć krem pielęgnacyjny. Polecamy tonik i kremy Safira. Stosować dwa razy w tygodniu.

Kod: 163103
Pojemność: 150 ml
Cena katalogowa: 26.90 PLN
Maseczka o lekkiej konsystencji,łatwo się rozprowadza,przyjemnie pachnie.Po użyciu maseczki nasza cera staje się gładka i widocznie ujędrniona,a dzięki zawartemu w maseczce kompleksowi witamin doskonale odżywiona.


 Jak zawsze ten produkt można kupić na stronie Safiry, w Centrum Dystrybucyjnym - 
ul. Węgierska 1 w Krakowie, albo bezpośrednio u mnie (jeśli ktoś jest z okolic Podgórza, to mogę dostarczyć do domu). 

Miłego popołudnia,pozdrawiam gorąco.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz