poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Nowości w mojej łazience

Witam w nowym tygodniu,jak Wam minął weekend?Mnie generalnie dość pracowicie,cały czas miałam coś do zrobienia i jeszcze udałam się na małe łowy "nowinek" kosmetycznych i będę z nimi eksperymentować:)
Wyczytałam ostatnio w jednym z czasopism o cennym działaniu olejku rycynowego na rzęsy,podobno je wzmacnia i powoduje,że stają się gęstsze co nie ukrywam zainteresowało mnie bo akurat moje są długie,ale niestety cienkie.Udałam się więc do apteki i nabyłam całkiem pokaźną butlę 100ml za 10zł,wieczorem smaruję moje rzęsy szczoteczkę z wcześniejszej odżywki i będę obserwować czy rzeczywiście zadziała.


Drugim moim nabytkiem,który mnie bardzo zainteresował był preparat do regeneracji paznokcia Regenerum,maleńka tubeczka z pędzelkiem do łatwego aplikowania i masażu płytki paznokciowej,ma wzmacniać i odżywiać zarówno samą płytkę jak i macierz paznokcia.Nie ukrywam,że nie jest tani bo 5ml kosztuje 20zł,ale zależy mi bardzo na znalezieniu naprawdę dobrego specyfiku do regeneracji moich biednych paznokci i zdecydowałam spróbować.
Od producenta:

Jak działa Regenerum?


5 naj­częst­szych pro­ble­mów paznokci: 
  • kru­chość
  • łamli­wość
  • roz­dwa­ja­nie
  • prze­bar­wie­nia
  • suche skórki
Przy­czyna:
  • nie­do­bór witamin
  • kon­takt z wodą i środ­kami chemicznymi
  • sto­so­wa­nie kolo­ro­wych lakierów
Roz­wią­za­nie:
Dzięki wyso­kiej zawar­to­ści wita­min i olej­ków Rege­ne­rum wzmac­nia, nawilża i chroni płytkę paznok­cia. Dodat­kowo wpływa na roz­ja­śnie­nia prze­bar­wień oraz pie­lę­gnuje ota­cza­jący naskórek.  Rege­ne­rum roz­wią­zuje 5 naj­częst­szych pro­ble­mów paznokci jednocześnie!
  • wzmac­nia
  • uela­stycz­nia
  • zapo­biega rozdwajaniu
  • roz­ja­śnia przebarwienia
  • zmięk­cza skórki

Rege­ne­rum to połą­cze­nie sku­tecz­no­ści z nowo­cze­sną tech­no­lo­gią. Wła­śnie dla­tego w jego skład wcho­dzą wyłącz­nie natu­ralne olejki oraz znane ze swo­ich wła­ści­wo­ści wzmac­nia­ją­cych wita­miny A i E.
Łącznie olej­ków oraz wita­min A i E to sku­teczna metoda spro­wa­dzona i sto­so­wana rów­nież w domo­wej pie­lę­gna­cji paznokci. Siła jej dzia­ła­nia tkwi przede wszyst­kim w nawil­ża­ją­cej i rege­ne­ru­ją­cej mocy olej­ków oraz wzmac­nia­ją­cym i ochron­nym dzia­ła­niu witamin.
Dla­czego?
Czę­ste mocze­nie i osu­sza­nie paznokci osła­bia ich struk­turę spra­wia­jąc, że stają deli­katne i łamliwe. Bogate w kwasy tłusz­czowe olejki dzia­łają nawil­ża­jąco, dzięki czemu zatrzy­mują wodę w paznok­ciach chro­niąc je przed wysu­sze­niem (i wchła­nia­niem wody), a tym samym zmniej­szają ich kru­chość (zobacz jak to działa).
Wita­miny A i E to z kolei zestaw nie­zbędny do pra­wi­dło­wego funk­cjo­no­wa­nia naskórka oraz jego wytwo­rów, czyli paznokci. Wspo­ma­gają ich odbu­dowę oraz chro­nią przed szko­dli­wym wpły­wem czyn­ni­ków zewnętrznych.
Wita­mina A
Warun­kuje pra­wi­dłowy wzrost, roz­wój oraz funk­cjo­no­wa­nie komó­rek naskórka. Jej nie­do­bór powo­duje m.in. kru­chość i łamli­wość paznokci.
Wita­mina E
Odży­wia naskó­rek i jego wytwory (włosy, skóra, paznok­cie). Ma dzia­ła­nie wygła­dza­jące, zmięk­cza­jące i uela­stycz­nia­jące. Jest natu­ral­nym prze­ciw­u­tle­nia­czem – chroni orga­nizm przed szko­dli­wym dzia­ła­niem wol­nych rod­ni­ków. Dodat­kowo zmniej­sza wraż­li­wość skóry na pro­mie­nio­wa­nie UV oraz hamuje pro­cesy foto­sta­rze­nia.

Brzmi to wszystko niezwykle dobrze,próbowałam już różnego rodzaju odżywek i jak na razie nic nie pomagało,będę systematyczna w stosowaniu tego preparatu i zobaczymy.
 
To by było na dzisiaj tyle,wkrótce postaram się zamieścić mój pierwszy filmik o produktach Safiry,muszę jeszcze go tylko "wykończyć" i będę się mogła wam pochwalić moim dziełem.
Miłego tygodnia,ma być ciepło i wakacyjnie więc korzystajmy jeśli tylko możemy.Pozdrawiam.
 

2 komentarze:

  1. I jak z tym olejkiem rycynowym? tez o nim uslyszalam i rowniez chetnie wyprobuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję już czwarty tydzień, myślę jednak, że to za krótko żeby zobaczyć oczekiwane efekty. Z pewnością nie szkodzi, nie uczula i ma właściwości odżywcze,a co do gęstości to będę dalej stosować i wtedy zobaczymy. z pewnością to dłuższa kuracja i zalecana jest cierpliwość i systematyczność choć wiem, że z tym czasami bywa różnie:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń