poniedziałek, 2 lipca 2012

Nowy tydzień

Witajcie Kochani!

Mamy nowy tydzień,pierwszy wakacyjny jeśli ktoś właśnie się urlopuje,a generalnie zrobiło się nieco spokojniej i letnio.Pogoda całkowicie wakacyjna choć w mieście utrudnia normalne funkcjonowanie,na szczęście w moim miejscu pracy jest przyjemny chłodek i upał tutaj nam nie straszny.Wczoraj zakończyło się EURO 2012,czas sportowych emocji i przeżyć odchodzi już do historii i choć sama się tego nie spodziewałam przyznam,że udzieliła mi się ta sportowa,radosna atmosfera i wciągnęłam się w kibicowanie.Niestety moi faworyci przegrali wczoraj,mocno trzymałam kciuki,ale nie pomogło,Hiszpania była w swojej szczytowej formie i nikt nie był w stanie jej powstrzymać.Żal było patrzeć jak Włosi płakali po przegranym meczu bo myślę,że włożyli w tą grę swoje serce i siły,ale i tak odnieśli swój sukces,są na drugim miejscu a przecież na początku mówiło się,że nie wyjdą z grupy.Szkoda,że nasi Chłopcy są za nimi daleko w tyle,ale i tak sercem jestem z nimi:)
No,a teraz może coś bardziej dla pań bo nie wiem czy piłka was aż tak interesuje.
Chciałam polecić Wam NOWOŚĆ wśród farb do włosów firmy Garnier Color Sensation - odkryłam ją dość niedawno i stosowałam już trzykrotnie.Skorzystałam z promocji jaka akurat była i kupiłam w cenie niecałych 12zł normalnie kosztuje około 18zł w zależności od sklepu.Przede wszystkim spodobało mi się,że nie śmierdzi tak chemikaliami jak niektóre z farb,ma przyjemny,kwiatowy zapach.Nie szczypie!Co jest też niezmiernie ważne bo nie znoszę siedzieć z farbą na głowie w napięciu czekając kiedy tylko będzie można ją zmyć a skóra głowy szczypie i swędzi.Ładnie rozjaśnia,pokrywa siwe włosy (niestety takowe są:( ),ma intensywny kolor i piękny blask.Myślę,że każda z Was znajdzie kolor dla siebie,ja wybrałam jeden z gamy rozjaśniającej i jestem bardzo zadowolona.Poszukajcie w waszych drogeriach,sprawdźcie promocje i może to dobry czas aby zmienić dotychczasową farbę no tą nowość,z którą farbowanie włosów stanie się przyjemnością?



2 komentarze:

  1. To jest rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli teraz tylko do drogerii i wybieramy kolor dla Ciebie najodpowiedniejszy.Pozdrawiam:)

      Usuń