piątek, 20 lipca 2012

Wrażenie z rowerka:)))

Witajcie!

Jak już wiecie nabyłam sprzęt w postaci rowerka stacjonarnego i wczoraj rozpoczęłam treningi.Postanowiłam nie szarżować na początku bo jednak chciałam dzisiaj móc normalnie się ruszać więc oprócz kilku ćwiczeń rozgrzewających pozwoliłam sobie na pół godziny jazdy,myślę,że jak na początek w sam raz.Planuję przez kilka dni tak jeździć a w przyszłym tygodniu chciałabym zwiększyć czas do godziny,6 dni w tygodniu,jeden odpoczynku.Zobaczymy czy temu sprostam i jakie będę efekty,mam nadzieję,że odczuwalne i widoczne:)
Z zakupu jestem zadowolona,sprawnie i szybko miałam go u siebie w domu,z odrobiną wysiłku zmontowałam,jest leciutki i co najważniejsze bardzo cichy.Kiedyś miałam taki sprzęt,ale był bardzo ciężki,hałaśliwy i niewygodny:(Ten to zupełnie co innego - polecam każdemu kto rozważa zakup podobnego sprzętu.

Kilka zalet rowerka treningowego:
- zajmuje niewiele miejsca 
- możliwość wyboru  ciekawej obudowy
- jeżdżąc równocześnie możemy oglądać telewizję lub słuchać muzyki
- - nabieramy kondycji, nasze nogi są silniejsze, dzięki czemu tracimy centymetry w udach,
- wystający brzuszek również nie ma szans!
- wystarczy 20 minut dziennie by poprawić kondycje fizyczną i ukształtować piękną sylwetkę. 
- ćwiczenia poprawiają wydolność płuc i serca oraz obniżają ciśnienie krwi




Miłego weekendu:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz