sobota, 14 lipca 2012

Pilos doskonałe produkty w Lidlu

Witam w sobotnie popołudnie Wszystkich,którzy właśnie są na wakacjach jak i tych,którzy akurat nie mogli wyjechać i mogą się jedynie zadowolić wolnym weekendem.Mamy połowę lipca,pogoda chwilowo zmienną jest,szczególnie dzisiaj-zapowiadali deszcz zrobiło się pięknie i słonecznie,a w chwili obecnej znów nie wiadomo czym dzień się zakończy.
Pomyślałam sobie,że opowiem Wam dzisiaj trochę o świetnych produktach nabiałowych,które można kupić w Lidlu pod nazwą Pilos.Poznałam je przez mleko,które osobiście bardzo lubię i codziennie wypijam szklankę do śniadania,nie ukrywam,że jestem w tej kwestii dość wybredna:)i nie każde mleko mi smakuje-piję je zimne,a nie przegotowane więc jest różnica w smaku między poszczególnymi markami.Odkryłam mleko Pilos,najpierw w kartonie a później w butelce,które zasmakowało mi jeszcze bardziej i zostałam wierną klientką tej marki.Są to produkty robione przez znane firmy mleczarskie,naprawdę dobre jakościowo,smaczne,a przy tym tańsze niż te które na co dzień możemy kupić pod znanymi markami w każdym sklepie spożywczym.
Pod marką Pilos Lidl oferuje takie produkty jak:
śmietana,jogurt naturalny,mleko,twaróg,twarożek,serki,kefir,maślankę,masło,serek homogenizowany.
Osobiście kupuję mleko,śmietanę,masło,jogurt naturalny i kefir-produkty sprawdzone i naprawdę gorąco polecam,a możemy dzięki nim sporo zaoszczędzić.



Życzę smacznego,miłej niedzieli,pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. mi niestety produkty z tej serii nie smakują, ale w Lidlu są wspaniale lody, nigdzie takich nie ma ;)
    Zapraszam na świeżutki wywiad z Ewą Farną, który miałam zaszczyt przeprowadzić ;) http://aleeexsmile.blogspot.com/2012/07/sam-na-sam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrozumiałe,każdy ma swoje smaki i trzeba znaleźć to co nam najbardziej odpowiada.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń