środa, 18 lipca 2012

Nasza forma:)

Jak się macie,jak mija tydzień?W sumie już połowa miesiąca za nami,czas jak zwykle szybko biegnie do przodu,ale czy z upływającym czasem udało nam się coś nowego zrealizować?Jakieś postanowienia zostały przetworzone w czyny?
Ostatnio postanowiłam zadbać o formę i dobrą sylwetkę i zakupiłam sobie sprzęt do domowej jazdy na rowerze,udało mi się znaleźć coś ciekawego w całkiem przystępnej cenie i wczoraj przyjechał mój rowerek.Dzisiaj zabieram się za montaż i zaczynam treningi,zobaczymy jak długo trzeba będzie czekać na efekty?Wiem,że trzeba samozaparcia i wytrwałości bo okazjonalne treningi nic nie dają,ale wiem też,że jestem zawzięta i jeśli sobie jakiś cel wyznaczę to będę do niego wytrwale dążyć.A codzienne treningi potrafią zdziałać cuda,poza tym to również wpływa na zdrowie i formę fizyczną,więc nie tylko wizualne sprawy mają tu znaczenie.Gdzieś tam po głowie chodzi mi jeszcze tenis,nawet już robiłyśmy z koleżanką wstępne rozeznanie co do tematu,ale to już dużo droższa sprawa i trzeba by pomyśleć o jakimś dofinansowaniu,no nic zobaczymy.

Postanowiłam powrócić do korzystania z preparatów do pielęgnacji a/cellulitowej i ujędrniania ciała-jak wiadomo zmora sporej ilości kobiet,co zrobić żeby pozbyć się tego co nie potrzebne a nasza skóra była gładka i jędrna?Przyznam,że wielokrotnie stosowałam już różnego rodzaju preparaty i ich systematyczne,długotrwałe stosowanie przynosi naprawdę dobre efekty.Oczywiście nie każdy z dostępnych na rynku preparatów mi odpowiadał,niektóre były zdecydowanie przereklamowane,ale jest cała masa godnych polecenia.Ostatnio rzuciły mi się w oczy nowe preparaty Eveline o nazwie Slim Extreme 4D - w skład wchodzą trzy produkty:
- diamentowe serum wyszczuplające
- serum intensywnie wyszczuplające-ujędrniające fitness
- diamentowy peeling a/cellulitowy
Zakupiłam dwa pierwsze,oczywiście korzystając z promocji dostępnych w jednej z drogerii płacąc za dwa niewiele więcej niż kupując jeden produkt w standardowej cenie.Kurację postanowiłam rozpocząć od serum wyszczuplającego fitness,zgodnie z zaleceniem producenta tym razem stosując produkt dwa razy dziennie co jak wiem wymaga dużego samozaparcie,ale dzięki temu efekty powinny być szybsze i lepiej widoczne.

Może teraz kilka słów od producenta:
PRZEŁOM W WYSZCZUPLANIU I MODELOWANIU SYLWETKI,EFEKTY JAK PO TRENINGU W FITNESS CLUBIE.
Serum aktywnie wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niezwykle skutecznie redukuje cellulit.Produkt skutecznie modeluje kształt sylwetki,pozwalając uzyskać spektakularny efekt wyszczuplający,jak po treningu w fitness clubie.Skóra staje się gładka,jędrna i elastyczna.

Stosuję od tygodnia,dwa razy dziennie,trzeba wmasować kolistymi ruchami w wybrane partie ciała do momentu wchłonięcia się preparatu-przyznaję skóra jest już zdecydowanie jędrniejsza,sama jestem zdziwiona.Oczywiście wszystko zależy od tego w jakim stanie jest nasze ciało w momencie rozpoczęcia kuracji,u każdego będą inne efekty,dłuższy lub krótszy czas oczekiwania na nie.Najważniejsza jest jednak systematyczność i z pewnością nie można poprzestać na jednym opakowaniu,po tej kuracji zamierzam zastosować drugi zakupiony produkt - diamentowe serum wyszczuplające.No i nie oszukujmy się,że to będzie taka kuracja odchudzająca,będziemy objadać się do nieprzyzwoitości jednocześnie smarując i efekty będą cudowne,nie nie Kochane trzeba dbać o nasza ciała z każdej możliwej strony.I to nie tylko żeby podobać się innym czytaj Panom:),ale przede wszystkim dla nas samych,żebyśmy się dobrze czuły zarówno fizycznie jak i psychicznie,a takie przemiany i dobry wygląd potrafią sprawiać niesamowitą frajdę,wierzcie mi.No i stawiamy sobie jakieś wyzwania,a to ważne.
Produkt polecam,wypróbujcie same,opakowanie 250ml kremowa konsystencja,bardzo dobrze się wchłania,wydajne,przyjemny,niedrażniący zapach,cena dość umiarkowana szczególnie jeśli dobrze poszperacie i traficie na promocje,normalnie w granicach 20zł w zależności od sklepu.

Miłego popołudnia i owocnych postanowień,pozdrawiam Was gorąco.

2 komentarze:

  1. Brzmi zachęcająco, na pewno się pokuszę może nawet o rowerek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco,rowerek złożony już czeka na pierwszą jazde dzisiaj.Wkrótce opowiem jakie wrażenia:)Pozdrawiam.

      Usuń