wtorek, 3 lipca 2012

Letnie wyprzedaże

Skoro lato i wakacje to w sklepach pojawiły się letnie wyprzedaże,w których można znaleźć wiele ciekawych produktów.Wczoraj siłą rzeczy zostałam "zmuszona" do skorzystania z takiej promocji-w trakcie zakupów urwał się pasek w mojej klapce:((( i szybko musiałam temu zaradzić żeby jakoś dotrzeć do domu.W pobliżu było CCC i kusiło swoimi wyprzedażami, a ponieważ często tam dokonuję swoich obuwniczych zakupów weszłam i znalazłam wśród szerokiej oferty dokładnie takie same jak moje zepsute.Ponieważ z poprzednich byłam bardzo zadowolona to nie zastanawiałam się wiele i kupiłam takie same za 29,90zł!,sprawdzone i dobre po co eksperymentować.A upał był taki,że po całym dniu nie miałam nawet siły na dłuższe chodzenie i wybieranie,z ulgą wróciłam do domu.Tak więc jeśli potrzebujecie zakupić letnie obuwie to warto teraz skorzystać i wybrać coś dla siebie w korzystnych cenach.Polecam.


Miłego dzionka dla Wszystkich,dla mnie mam nadzieję taki właśnie będzie-to w końcu moje Święto,ostatnie z "3" z przodu:)Ale jakie to ma znaczenie,najważniejsze co w środku,prawda?Pozdrawiam z bardzo gorącego Krakowa.

2 komentarze: