środa, 8 stycznia 2014

Czas z lekturą ;)

Witajcie!

Jak Wam leci? Aklimatyzacja po długiej labie już za Wami? W końcu można normalnie funkcjonować, pracować i załatwiać sprawy - jak się domyślacie ja akurat z tego się cieszę. Mój zapał mnie absolutnie nie opuszcza i jestem zadowolona, że mogę działać, a na brak zajęć absolutnie nie narzekam. Trzymam się dzielnie swoich postanowień i dobrze mi z tym bo dzięki nim moje samopoczucie jest tak dobre. Nie ma to jak odciąć się od tego co nas niszczy, ciągnie na dno i pogrąża w smutku. Dystans to jest naprawdę super sprawa choć jeśli chodzi o emocje i uczucia jednocześnie tak bardzo trudna. Ale wierzcie mi Kochani można to zrobić, mówi to sentymentalna marzycielka, która łatwo ulega emocjom i później przez to cierpi. Teraz jest ok i będę się starać tak trzymać. A z każdym dniem nabieram tylko pewności, ze to najsłuszniejsze z możliwych rozwiązań. Teraz czekam tylko na to by móc się realizować jeszcze bardziej i odcinać kupny z dobrymi efektami :)
Oprócz mojego zamiłowania do pisania i to w różnych postaciach ostatnio z prawdziwą przyjemnością pochłaniam różne książki z mojej ulubionej kategorii thrillerów, również tych o podłożu medycznym. Moim ulubionym pisarzem jest oczywiście Robin Cook,  następnie Alex Kava, Jo Nesbo,Tess Gerritsen a teraz i Harlan Coben. Część pozycji można bez problemu znaleźć w bibliotece, te nowe niestety trzeba kupić, ale można dużo taniej znaleźć na Allegro. Jestem już w tym temacie specjalistką ;) Połykam je z ogromną zachłannością i czasem ubolewam, że tak długo trzeba czekać na kolejną. Czemu ci pisarze tak mało piszą? Hm oczywiście to taki żart, ale przyznam, że niedosyt zdarza mi się odczuwać bo te książki są naprawdę świetnie napisane. Teraz zabrałam się za kolekcję Cobena więc pewnie na jakiś czas będę miała lekturę zapewnioną, a potem może pojawią się jakieś nowości. Każdemu kto tylko lubi ten gatunek literacki polecam książki tych autorów gorąco. Z pewnością będziecie zadowoleni a czas spędzony przy takiej lekturze będzie dużo bardziej wartościowo wykorzystany niż przy siedzeniu w sieci bądź oglądaniu czasami żenująco bezwartościowych programów. To oczywiście moje zdanie, każdy może mieć inne. Miłego popołudnia, trzymajcie się pogodnie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz