środa, 22 stycznia 2014

Bieluteńko...

Witajcie!

Piękny, biała poranek dzisiaj za oknami w Krakowie, jest tak naprawdę zimowo. Czemu tym razem się zachwyca? No cóż może już nie pamiętacie, ale postanowiłam w tym roku doceniać uroki i piękne strony zimy, może dlatego przyszła dopiero teraz?;). A co wolicie taką szklankę deszczową jak była wczoraj? Ja osobiście nie. Dziś na osiedlu rano było tak niesamowicie, nieco bajkowo wśród tego białego puchu, którego jeszcze nikt nie zdążył ani zbrudzić ani odgarnąć.Można było sobie troszkę pomarzyć, ba ja nawet się uśmiechałam patrząc na białą kołderkę śniegu. Tak wiem jest dużo utrudnień bo i gorzej się chodzi, samochody trzeba odśnieżać, komunikacja może szwankować, na rowerach marnie się jeździ (jakoś rowerzyści są bliscy mojemu sercu), dozorcy mają masę pracy. No, ale to zima czyż nie. "Jest zima to musi być zimno" słynne powiedzenie z kultowego filmu, jest również i śnieżnie, nic na to nie poradzimy. Tak wiele zależy od naszego podejścia i spojrzenia, wystarczy trochę wcześniej wstać, ubrać ciepłą czapkę, rękawiczki - wcale nie musimy narzekać i spóźniać się gdzieś z tłumaczeniem, że warunki są kiepskie. Dzieciaki z pewnością cieszą się, że końcu pojeżdżą na sankach, ulepią bałwana czy zagrają w bitwę na śnieżki, wkrótce ferie. Nie pamiętacie jak kiedyś sami cieszyliśmy się z takich drobiazgów związanych z zimą? No właśnie... Styczeń mimo, że długi już co raz bardziej zbliża się do końca, za chwilę krótki luty i będzie marzec. Z każdym dniem jesteśmy bliżej wiosny i naprawdę nie ma na co narzekać..., a poza tym dokoła dzieje się tyle ciekawych i fajnych rzeczy, rozglądnijcie się dobrze. A tylko pamiętajcie by założyć na nos właściwe okulary, moje pokazują piękne kolory :). Miłego dnia Kochani i reszty tygodnia, dla tych, którzy mimo wszystko nos mają zwieszony na kwintę dziś już środa i zaraz weekend, głowa do góry. Trzymajcie się cieplutko!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz