niedziela, 1 września 2013

Gładka cera

Dzień dobry :)

Mamy już wrzesień, wakacje pozostają już tylko wspomnieniem, przed nami nowe wyzwania i zadania. Niezależnie od tego w jakim wieku jesteśmy koniec wakacji jest doskonałym momentem do podjęcia nowych decyzji, postawienia sobie nowych celów do realizacji i mocniejszego kroku w przód. Sama akurat jestem w takim właśnie momencie, postanowiłam bardziej skupić się na sobie samej i osiągnąć to co wcześniej postanowiłam. Nie można dać się spowalniać czy zatrzymywać innym, to my jesteśmy najważniejsi, nie możemy o tym zapominać. Dziś zaplanowałam zupełnie relaksacyjną niedzielę, skorzystać z ostatnich chwil lata - jedziemy z Maksiem na wycieczkę :).
Wcześniej jednak chciałam Wam opowiedzieć o idealnym kosmetyku do oczyszczania cery. Jak z pewnością wiecie nasza cera potrzebuje czegoś więcej niż codziennego demakijażu czy mycia preparatem oczyszczającym. Potrzebuje usunięcia martwego naskórka i różnych zaskórniaków, które niestety się na niej czasem pojawiają. Używałam już wielu peelingów, z mniejszym czy większym zadowoleniem, ale przyznam, że od dłuższego czasu jestem wierną fanką Peelingu drobnoziarnistego Perfecta firmy DAX COSMETICS.
Jest to peeling do cery normalnej i suchej z minerałami morskimi i krzemionką krystaliczną. Podany w formie lekkiego żelu z małymi drobinkami, o przyjemnym zapachu, cudownie oczyszcza cerę. Skóra po jego użyciu jest tak idealnie gładka, że byłam nieźle zszokowana. Sprzedawany jest w saszetkach, cena około 2 zł, saszetka (10 ml) jak dla mnie starcza na dwa razy lub w tubie 60 ml, cena chyba koło 12 zł. Napisałam chyba bo w sumie sama nie wiem czemu jeszcze nigdy nie kupiłam tego w tubie? Jestem mu wierna od dłuższego czasu, muszę sprawdzić jak to dokładnie wychodzi przy kolejnych zakupach i zdecydować. W każdym razie jestem tym produktem naprawdę urzeczona i gorąco Wam polecam. Później można zastosować dowolną maseczkę z tej samej firmy, jest ich spora gama, z podziałem na wiek i cerę. Używam również :)

Produkt polecany dla:
Osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej i suchej.

Jak działa:
Drobinki krzemionki krystalicznej delikatnie usuwają ze skóry martwy naskórek. Minerały morskie i koktajl witamin A, E, B5 wspomagają barierę ochronną skóry i chronią ją przed negatywnym wpływem środowiska zewnętrznego. Alantoina łagodzi podrażnienia, a wyciąg z płatków róży francuskiej działa odmładzająco.

Jak stosować?
Nałożyć na umytą skórę twarzy, delikatnie masować okrężnymi ruchami przez 1-2  minuty omijając okolice oczu. Następnie zmyć ciepłą wodą. Stosować 1-2 razy w tygodniu.

EFEKTY:
Skóra jest gładka, oczyszczona i przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.





Mam nadzieję, że mój ulubiony peeling spodoba się choć części z Was i znajdzie nowe fanki :)
Udanej, leniwej, słodkiej niedzieli bez względu na aurę za oknem ;). Pozdrawiam bardzo serdecznie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz