sobota, 17 sierpnia 2013

Sobotnia krzątanina

Dobry wieczór,
Jak Wam minęła sobota? Pogoda mam nadzieję dopisała i wszystkie zaplanowane sprawy udało się Wam zrealizować. Ja miałam dzisiaj cudowny, słoneczny i bardzo intensywny dzień, jestem bardzo usatysfakcjonowana :). Kiedy zobaczyłam dziś o poranku piękne słoneczko na bezchmurnym niebie czułam, że to będzie udany dzień. Energia, która ostatnio gdzieś ze mnie odpłynęła nagle powróciła i poczułam, że mogę zrealizować wszystko co sobie zaplanowałam:). Jakby na życzenie przyjechał tramwaj, który zawiózł mnie na zakupy, znalazłam wszystko to czego szukałam mimo, że zapowiadały się małe przeszkody. W kuchni też udały mi się niesamowite cuda - smakołyki. Zrobiłam przepyszną konfiturę wiśniową z czekoladą i cynamonem - żałuję, że dopiero teraz kiedy sezon na wiśnie dobiega końca znalazłam ten przepis. Cudowny aromat cynamonu (podobno to jeden z afrodyzjaków) i wspaniały smak wiśni, po prostu idealny zestaw.
Natomiast jeśli chodzi o słodkości to zrobiłam dzisiaj Ajerkoniakowiec z programu Ewa gotuje, przepis był tak kuszący, że trudno było mu się oprzeć. Jeśli macie ochotę odwiedźcie tą stronę i wykorzystajcie przepis. Boska, kremowa masa o wyrazistym smaku Ajerkoniaku, oczywiście jeśli ktoś jest jego sympatykiem. Kakaowy, ucierany spód, jak dla mnie mógłby być ciut wilgotniejszy, ale to nie problem po zawsze można go nieco na ponczować. Teraz mocno zmęczona, ale zadowolona usiadłam przed laptopem żeby napisać kilka słów. Generalnie pomyślałam o innym tekście na dzisiaj, ale go przełożę na inny dzień. Mamy weekend więc niech będzie nieco leniwie, słodko i bez poważnych rozważań. Mam nadzieję, że Wam również sobota się udała i teraz spędzacie miły wieczór, w końcu to ostatnie weekendy wakacji.
Cieszmy się więc każdym promykiem słońca, każdym letnim dniem, niedługo będziemy do nich tęsknić... Miłej niedzieli Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz