piątek, 28 czerwca 2013

Wakacyjne opalanie z masłem kakaowym

Dobry wieczór Moi Drodzy!
Jak się macie na początku pierwszego, wakacyjnego weekendu? No tak wiem nie każdy ma przecież wakacje, ale skoro szkoła się dziś skończyła to i okres wakacji oficjalnie możemy uznać za rozpoczęty. A wyjazdy oczywiście dla każdego rozkładać się będą w innym terminie. Pomyślałam sobie, że podpowiem  dzisiaj co może pomóc uzyskać Wam piękną, słoneczną opaleniznę i jednocześnie pielęgnować skórę. Sama testowałam już ten produkt wcześniej, a ostatnio korzystałam z niego w trakcie mojego wyjazdu do Trójmiasta. Mimo, że nie miałam zbyt wiele czasu na przyjemności i możliwości korzystania z promieni słonecznych to moja opalenizna jest w pięknym, brązowym kolorze :).
Chciałam Wam polecić doskonały balsam do ciała lub dla osób, które wolą trochę gęściejsze krem z masłem kakaowym firmy Safira Produkty są idealne do pielęgnacji skóry zarówno w trakcie opalania ( zawierają składniki ułatwiające opalanie) jak i po kąpieli słonecznej. Dzięki swoim bogatym składnikom nawilżają, odżywiają i regenerują skórę. Mają niesamowicie smakowity zapach czekoladowy, polecam gorąco. No, a jeśli przypadkiem przesadzicie z opalaniem, skóra stanie się niebezpiecznie czerwona, będzie piekła i swędziała do pierwszej pomocy nada się idealnie żel z aloesem, o którym niedawno Wam opowiadałam.

Nawilżający balsam do ciała z masłem kakaowym

Kod: 62380
Pojemność: 400 ml
Cena katalogowa: 19.90 PLN
NOWA ULEPSZONA FORMUŁA !!!
Balsam dzięki zawartości masła kakaowego nawilża i lekko natłuszcza skórę, łagodzi podrażnienia i chroni ją przed szkodliwym działaniem promieniowania UV. Doskonale nadaje się do pielęgnacji ciała w trakcie i po opalaniu. Zawarte w balsamie masło kakaowe korzystnie wpływa na opaleniznę, nadając jej piękny odcień. Systematyczne stosowanie balsamu sprawia, że skóra staje się elastyczna, ujędrniona i doskonale odżywiona. Preparat dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Sposób użycia: Balsam do codziennej pielęgnacji całego ciała. Rozprowadzać równomiernie na całej skórze, delikatnie masując, aż do całkowitego wchłonięcia. Szczególnie dokładnie wmasować w miejsca nadmiernie zrogowaciałe, jak łokcie, kolana, kostki. Dla osiągnięcia najlepszego efektu stosować regularnie, każdorazowo po prysznicu, kąpieli lub po opalaniu.
TYLKO DO UŻYTKU ZEWNĘTRZNEGO.
Składniki (INCI): Aqua, Dimenthicone, Cetearyl Alkohol, Parrafinum Liquidum, Stearyl Alkohol, Ceteareth-20, Cocoa Butter, Glyceryl Stearate, Peg-75-Stearate, Ceteth-20, Steareth-20, Parfume, Methylchloroisothiazolinone, Methylthiazolinone, Citric Acid.

Krem do ciała z masłem kakaowym

Kod: 158155
Pojemność: 150 ml
Cena katalogowa: 15.90 PLN
Krem o bardzo delikatnej formule, polecany jest dla skóry wrażliwej i skłonnej do uczuleń. Zawarte w nim masło kakaowe, posiada właściwości ochronne przeciw promieniowaniu UV oraz łagodzące podrażnienia skóry, nadaje opaleniźnie piękny kolor.
Krem wygładza skórę, zapobiega jej wysuszeniu i delikatnie natłuszcza.
Sposób użycia:
Krem nanieść na czystą i osuszoną skórę, a następnie delikatnie wklepać opuszkami palców.
Składniki (INCI): Deionized Water, Paraffin Oil, Vazelin Gelly, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Isopropyl Myristate, Dicaprylyl Carbonate, Fragrance, Coca Oil, Methylisothiazolinine, 5-Chloro-2-Methyl-3-Isothiazolinone, 2-Bromo-2-Nitropropane 1,3 Diol, Triethanolamine, Carbomer, Polydimethylsiloxane.

 Produkty można kupić na stronie Safiry, w Centrum Dystrybucyjnym - 
ul. Węgierska 1 w Krakowie, albo bezpośrednio u mnie (jeśli ktoś jest z okolic Podgórza, to mogę dostarczyć do domu).


Miłego weekendu Wam życzę, może uda mi się wkrótce przygotować nowy "List...", ON już z pewnością czeka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz