piątek, 12 kwietnia 2013

Przed weekendem..., polecam Blue Ice żel chłodzący

Witajcie, piątkowe, już co raz bardziej wiosenne popołudnie, niektórzy pewnie już delektują się smakiem dwóch wolnych dni, czyż nie :). Mnie przyznam tydzień minął błyskawicznie, dzisiaj już odczuwam lekkie zmęczenie i cieszę się na dwa spokojniejsze dni. Oczywiście jak zawsze u mnie będą one wypełnione zajęciami bo mnie ich nigdy nie brakuje, ale może uda się trochę dłużej pospać. A jeśli pogoda dopisze to wybierzemy się w końcu z Maksiem na długi, wiosenny spacer, niech sobie poszaleje słoneczko moje :). Nie planowałam w ten weekend wypieków, ale oczywiście Asia z Kwestii Smaku skusiła mnie swoim nowym przepisem na tartę budyniową z bananami i bitą śmietaną, nie mogłam się oprzeć i wypróbuję. Wróciłam też wraz z wiosną do moich codziennych rowerowych treningów, tyle, że zmniejszyłam nieco czas bo jednak nie można się forsować z przesadą. No więc wszystko będzie w normie, a prócz kalorii będzie można doskonale spalić emocje, doskonały i sprawdzony sposób. No, przyznam, że ostatnio sporo się ich we mnie nagromadziło. Masa rozważań, wątpliwości, pewne wnioski - rower do tego pasuje idealnie.
Ostatnio więcej możecie tu poczytać moich życiowych rozważań czy twórczości i dzisiaj postanowiłam dla odmiany napisać parę słów o kolejnym kosmetyku Safiry. Przedstawię wam chłodzący żel do ciała Cold as Ice, doskonały preparat zarówno na bolące stawy, problemy reumatyczne jak i na zakwasy spowodowane wzmożonym wysiłkiem fizyczny. Myślę, że doskonale sprawdzi się po pierwszych wiosennych wycieczkach pieszych czy rowerowych, a może po wizycie na siłowni?  Używamy go w domu na wszelkiego rodzaju bóle i doskonale się sprawdza, zawsze króluje w mojej łazience w zasięgu ręki.


COLD AS ICE Chłodzący żel do ciała 250ml


Kod: 2900
Pojemność: 250 ml
Cena katalogowa: 24.90 PLN
Wyjątkowo skuteczny środek przynoszący ulgę i odprężenie zarówno w przypadku zakwasów po wzmożonym wysiłku fizycznym jak też w przypadku zmęczenia i napięcia mięśni spowodowanego stresem. Dzięki połączeniu mentolu i kamfory działa chłodząco i rozgrzewająco stymulując krążenie. Posiada również właściwości ściągające i zmniejszające obrzęki. Likwiduje dyskomfort z nimi związany i przynosi na długo uczucie kojącej ulgi. Żel polecany jest do stosowania nie tylko sportowcom i osobom aktywnym fizycznie, ale wszystkim, którzy po nużącym dniu tęsknią za wypoczynkiem i pragną zrelaksować całe ciało.
Fantastyczny środek do masażu przeciążonych mięśni i obolałych partii ciała!
Zawiera naturalny MENTOL! Chłodzi na zewnątrz - kojąc obolałe mięśnie i rogrzewa wewnątrz - odprężając i przynosząc ulgę całemu ciału!

Stosować na:
- zmęczone długotrwałym wysiłkiem fizycznym mięśnie nóg i rąk - najlepiej bezpośrednio po dokonanym wysiłku (np. po bieganiu, jeździe na rowerze - zapobiega powstawaniu zakwasów),
- bóle pleców spowodowane np. zbyt długim siedzeniem (przed komputerem, telewizorem itp.),
- bóle mięśni i stawów.
Większa zawartość MENTOLU!!!
Sposób użycia:
Żel nałożyć na czystą i suchą skórę, a następnie masować, dopóki nie zostanie wchłonięty. Czynność powtarzać 3 – 4 razy dziennie.


 Żel  można kupić na stronie Safiry, w Centrum Dystrybucyjnym - 
ul. Węgierska 1 w Krakowie, albo bezpośrednio u mnie (jeśli ktoś jest z okolic Podgórza, to mogę dostarczyć do domu).

To co życzę Wam miłego, słonecznego i pełnego relaksu weekendu, a wkrótce postaram się "wysłać" do Was kolejny "List" bo słyszę, że niektórzy już czekają ;)
Pozdrawiam cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz