środa, 2 maja 2012

Masło kakaowe do ciała

Witam,
Jak mijają Wam wolne dni?A może podobnie do mnie pracujecie między świętami?Tak czy owak pogoda piękna,słoneczko świeci i z przyjemnością można korzystać z jego uroków.Dlatego też na dzisiejszy dzień przygotowałam informację o produktach Safiry z masłem kakaowym.Osobiście testowałam je będąc nad morzem,doskonale się na nich opala jak również można stosować do pielęgnacji skóry już opalonej.Głęboko nawilżają i natłuszczają skórę,lekka konsystencja sprawia,że szybko się wchłaniają,przyjemny zapach.

                                        KREM Z MASŁEM KAKAOWYM

Krem o bardzo delikatnej formule, polecany jest dla skóry wrażliwej i skłonnej do uczuleń. Zawarte w nim masło kakaowe, posiada właściwości ochronne przeciw promieniowaniu UV oraz łagodzące podrażnienia skóry, nadaje opaleniźnie piękny kolor.
Krem wygładza skórę, zapobiega jej wysuszeniu i delikatnie natłuszcza.
Kod: 158155
Pojemność: 150 ml
Cena katalogowa: 15.90 PLN
                       NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA Z MASŁEM KAKAOWYM 


Balsam dzięki zawartości masła kakaowego nawilża i lekko natłuszcza skórę, łagodzi podrażnienia i chroni ją przed szkodliwym działaniem promieniowania UV. Doskonale nadaje się do pielęgnacji ciała w trakcie i po opalaniu. Zawarte w balsamie masło kakaowe korzystnie wpływa na opaleniznę, nadając jej piękny odcień. Systematyczne stosowanie balsamu sprawia, że skóra staje się elastyczna, ujędrniona i doskonale odżywiona. Preparat dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Sposób użycia: Balsam do codziennej pielęgnacji całego ciała. Rozprowadzać równomiernie na całej skórze, delikatnie masując, aż do całkowitego wchłonięcia. Szczególnie dokładnie wmasować w miejsca nadmiernie zrogowaciałe, jak łokcie, kolana, kostki. Dla osiągnięcia najlepszego efektu stosować regularnie, każdorazowo po prysznicu, kąpieli lub po opalaniu.
Kod: 62380
Pojemność: 400 ml
Cena katalogowa: 14.90 PLN

Możecie go kupić na stronie Safiry, w Centrum Dystrybucyjnym - ul. Węgierska 1 w Krakowie, albo bezpośrednio u mnie (jeśli ktoś jest z okolic Podgórza, to mogę dostarczyć do domu).

Polecam gorąco,miłego popołudnia i dalszej części weekendu,pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. ja tak skorzystalam z uroków slonca ze ruszac sie nie moge z bólu:)

    zapraszam na nowy post


    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O to przykre,tez kiedyś przez to przechodziłam,okłady z kwaśnego mleka pomagają.A potem dobrze skórę natłuszczać choć pewnie skóra i tak będzie schodzić.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, kocham to:)

    dziekuje za odwiedziny:)



    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń