niedziela, 6 maja 2012

Niedzielna wycieczka

Dzień dobry,witam Wszystkich w niedzielne popołudnie,mam nadzieję,że weekend upływa Wam miło i słonecznie.Na dzisiaj zaplanowałam sobie wycieczkę z moim Maksiem,chciałam zabrać go na Błonia,zaraz rano kiedy jest tam dość pusto żeby się wyhasał,ale później trochę zmieniłam nasze plany.Pogoda jest nie najgorsza choć mocno wieje,ale obawiałam się jednak deszczu i mokrego podłoża.Dlatego wybraliśmy się na przedpołudniowy spacer na okoliczne skałki,wszyscy jeszcze spali i spotkaliśmy zaledwie kilka osób.O to właśnie mi chodziło,Maks mógł swobodnie spacerować i biegać za piłką,trochę go przegoniłam i wrócił do domu zmęczony choć zadowolony,na co dzień nie mam czasu na takie spacery niestety.Dokoła wszystko kwitnie,jest pięknie,zielono wiosennie,maj to najpiękniejsza pora...Udało mi się wykorzystać okazję i zrobiłam kilka zdjęć zarówno pięknej okolicy jak i mojego pieseczka w ferworze zabawy.Miłego popołudnia,pozdrawiam:)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz