niedziela, 20 maja 2012

Kolory wiosny

Witam,

Ostatnio jestem bardzo zabiegana i ciężko znaleźć mi czas na pisanie,ale dzisiejsze popołudnie jako,że niedzielne jest luźne i postaram się nadrobić te zaległości:).Właśnie wróciłam z małego spacerku,pogoda przepiękna,nie jest za gorąco bo wieje przyjemny,chłodny spacerek,tylko napawać się takimi dniami.A jak u Was?Jak mija niedziela?Moje truskawki jak na razie intensywnie pną się zarówno w górę jak i w bok więc mam nadzieję,że nie taki zły był ten zakup.Zobaczymy jak sprawa rozwinie się dalej.z pewnością muszę im dokupić ziemi,a może i drugą doniczkę żeby nie miały za ciasno,podpytam znawców:).
Dzisiaj opowiem Wam o kolorach Safiry czyli pomadkach do ust.Może nie są oszałamiające wizualnie w stosunku do wielu innych na rynku,ale naprawdę dobrej jakości za niewielką cenę,już wiele Klientek,które ich spróbowało wraca i wybiera inne czy to dla siebie czy dla kogoś w prezencie.10 kolorów wśród,których można znaleźć coś dla każdego typy urody,doskonale pielęgnują usta dzięki zawartości witamin i olejków,przyjemnie pachną i długo się utrzymują.
 Kilka słów do firmy:


Kredki koloryzujące Safira to doskonała ochrona i regeneracja Twoich ust.Powstały na bazie znakomitej jakości orgyginalnych francuskich komponentów.
Zawierają olej z makadamii,karoten i witaminy.Subtelne kolory podkreślają naturalne piękno ust na długo.
Cena katologowa: 9.90 PLN
 01 Wild Crimson

 02 Ginger Bronze

 03 Soft Orange

 04 Subtile Strawberry


 05 Shining Cyclamen 


 06 Bright Gloss
 07 Pink Pearl 


 08 Light Coffee

 09 Grape Shadow

11 Suger Peach

No i jak Wam się podobają? A może dodatek do prezentu dla Mamy z okazji zbliżającego się jej Święta?

Możecie go kupić na stronie Safiry, w Centrum Dystrybucyjnym - ul. Węgierska 1 w Krakowie, albo bezpośrednio u mnie (jeśli ktoś jest z okolic Podgórza, to mogę dostarczyć do domu).

Miłego popołudnia,cieszcie się słońcem,pozdrawiam:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz