czwartek, 1 listopada 2012

Dzień lenistwa

Aż sama nie wierzę, że to napisałam:). Ja zagorzała pracoholiczka, dzisiaj zwyczajnie leniuchowałam. Chyba rzeczywiście każdy takiego dnia czasami potrzebuje, nawet ja. Jedyne co zrobiłam to obiad, poza tym całkowicie oddałam się leniuchowaniu i odpoczynkowi. Oglądnęłam w końcu "Nad życie", planowałam od dłuższego czasu ale się jakoś nie składało. Piękny film no i jak najbardziej na dzisiejszy dzień. Na szczęście nie rozłożył mnie tak jak czasami to bywało, nie żeby mniej bolał czy nie rodził wspomnień, są cały czas i zawsze będą, szczególnie te ważne, bliskie, mocno siedzące w sercu. Myślę, że może mam w sobie w tym momencie więcej siły, pozytywnej energii, radości. Brzmi to może trochę paradoksalnie jak i cała sytuacja, ale zauważyłam, że te trudne momenty dają mi właśnie siłę i chęć do działania. Śmieszne nie? Ludzie się załamują, zniechęcają a ja przeciwnie, prę do przodu, jakbym szukała sensu w tym co się wydarzyło bo w końcu wszystko po coś się dzieje, przynajmniej tak często sobie powtarzam. Ktoś kiedyś powiedział, że człowiek to takie stworzenie, które wszystko zniesie, przetrzyma i się podźwignie. Właściwie tak jest, choć wiele też zależy od psychiki człowieka i wiem, że niektórzy nie potrafią się podźwignąć, dostrzec swojego światełka w tunelu....Tak  to niezmiernie trudne kiedy cały świat wali się na głowę człowiekowi w jednej chwili, ale to jedyne wyjście by dalej żyć, zresztą myślę, że nikt nie chciałby żeby ci którzy zostali stracili swój sens życia, załamali się i przestali widzieć słonce świecące na niebie. Łatwo powiedzieć? Nie z pewnością nie łatwo i doskonale wiem o czym mówię Kochani, czas płynie do przodu bez względu na to czy to nam się podoba czy nie. Czasami wydaje mi się, że stanął w miejscu, że dopiero co był ten najgorszy dzień, a to już tyle lat mija....Dlatego naprawdę "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą", czasami możemy nie zdążyć im powiedzieć wielu rzeczy choć bardzo byśmy chcieli. Bo życie jest zagadką i nigdy nie wiemy kiedy zgaśnie kolejna świeczka....

Spokojnego wieczoru Kochani.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz