piątek, 9 listopada 2012

Weekendowe plany

Dobry wieczór:)

Jak się macie, co porabiacie w ten piątkowy wieczór? Odpoczynek czy może raczej jakieś szaleństwo bo jutro przynajmniej dla sporej ilości wolne i można pewnie dłużej pospać, prawda? A jakie plany macie na ten weekend? Pamiętajcie, że w niedzielę Święto i sklepy zamknięte więc jutrzejszy dzień musicie wykorzystać na zakupy, żeby potem nie było zaskoczenia, że czegoś tam brakło w lodówce i nie można zrobić zaplanowanego obiadu:). Z tego co wiem czasami tak właśnie bywa:). Mnie to nie grozi bo wszystko co trzeba załatwiam jutro, chciałabym troszkę popracować i nadrobić zaległości, mam masę czytania fachowej literatury, która związana jest z moimi nowymi pasjami i zajęciami więc dzień zleci mi szybko. No a w niedzielę kuchenne eksperymenty, zaplanowałam sobie upiec sernik w puree truskawkowym na czekoladowym spodzie typu brownie. Przepis znajdziecie  na Kwestii Smaku, robiłam już to ciasto kiedyś i z tego co pamiętam szybciutko zniknęło:), mam nadzieję, że i tym razem się uda. Szczególnie, że już część przeznaczyłam na degustację i chciałabym żeby wyszło idealnie. Może i wam przypadnie do gustu ten przepis, albo znajdziecie tam coś dla siebie? Gorąco polecam stronę bo jest tam naprawdę masa sprawdzonych, wybornych przepisów i to nie tylko na słodkości. Obiecuję napisać jak mi poszło, trzymajcie kciuki.

Cóż życzę miłego wieczoru, a przed wszystkim udanego i ciepłego ( pod różnymi względami:) ) weekendu, dobranoc:)

2 komentarze:

  1. Szczęśliwi którzy będą kosztować takich pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem tego zdania, nie każdy ma tak dobrze i może być rozpieszczany choć pewnie każdy to lubi. Cóż trzeba sobie choć troszkę zasłużyć i trafić na kogoś kto będzie chciał rozpieszczać. No ale nigdy nie wiadomo co nam się może w życiu przytrafić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń