poniedziałek, 19 marca 2012

Pyszna rybka

No i jak minął Wam ten cudowny,słoneczny weekend?Jakieś wycieczki,wiosenne wrażenia.U mnie sporo się działo i szczerze mówiąc dwa dni przeleciały nawet nie wiem kiedy.Byliśmy z Maksem na fantastycznych spacerach,mógł wąchać i sprawdzać wszystko co go tylko interesowało,biegał za swoją piłeczką,a później dumnie niósł ją do domu w mordce:),słowem zabawa była przednia.A dzięki temu i ja mogłam zażyć trochę ruchu i spalić nadmiar kalorii,które w weekend zawsze pojawiają się w większych ilościach niż powinny.
Wczoraj na niedzielny obiad mieliśmy przepyszną rybą z pieca w sosie włoskim firmy "FROSTA".Odkryłam ten specjał już jakiś czas temu i niezmiennie mnie zniewala.Do tego oczywiście ziemniaczki i surówka z kapusty kiszonej mojej roboty.Ryba jest doskonała,rozpływa się w ustach,a sos rewelacja....Z tej samej serii dostępna jest jeszcze ryba z sosem brokułowym choć mnie osobiście bardziej smakuje ta włoska.I choć wcale nie jestem zwolennikiem ryb to ta całkowicie zawojowała moje podniebienie,polecam gorąco.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz