piątek, 18 października 2013

Weekend

Dzień dobry :)
Mój dzisiejszy post taki trochę nieplanowany, zostałam dłużej na "posterunku" i korzystając ze sprzętu postanowiłam napisać kilka słów. W weekend niestety to będzie niemożliwe gdyż jak wiecie mam awarię mojego laptopa i czekam na "ręce, które go uleczą" :). Za oknem zimno i wietrznie, ale najbliższe dwa dni mają być słoneczne więc odpoczynek powinien się nam udać. Jestem bardzo ciepło i optymistycznie nastawiona, szczególnie, że dzisiejszej nocy miałam tak przecudowne sny, że ciepło robi się człowiekowi nie tylko na sercu na ich wspomnienie ;););). No, a skoro nie będę miała możliwości nic tworzyć to weekend postanowiłam spędzić z książką i troszkę podgonić zaległości. Muszę się wam przyznać, że ostatnio nieco poszalałam sobie na Allegro i kupiłam kilka książek w fajnej cenie, teraz czekają na ich "przetrawienie", będzie więc idealna okazja. Oczywiście nie zabraknie gotowania jak to u mnie w weekend i postanowiłam troszkę nadrobić zaległości w pieczeniu. Znalazłam na moim ulubionym blogu Kwestii Smaku przepis na  Szarlotka pomarańczowa z bezą  i postanowiłam wypróbować, mam nadzieję, że się uda i smakować będzie pysznie. Oprócz serników szarlotki Pani Asi równie mi smakują więc troszkę poeksperymentujemy.
A Wy jakie macie plany na najbliższe, wolne dni? Tak czy siak życzę wam wspaniałego czasu, dużo słoneczka i jak zawsze ciepła, tego płynącego z wewnątrz. Pozdrawiam serdecznie, wasza niezmordowana Autorka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz