piątek, 29 marca 2013

Przygotowania

Witajcie Kochani!

Jak mija Wam dzisiejszy dzień? Przygotowania już w pełni czy dopiero zaczynają ruszać? Czuć już świąteczne klimaty? U mnie raczej zimowo, Kraków dzisiaj z rana przykrył się białym, grubym płaszczem śniegu. Szok, nie wierzyłam własnym oczom...., a teraz już kapie z dachów. Szczerze mówiąc nie przypominam sobie takiej Wielkanocy w śniegu, a Wy? Jak na razie siedzę jeszcze w pracy i większość przygotowań dopiero przed mną, po powrocie zabieram się za pierwsze wypieki, jak się udadzą to się Wam pochwalę. A jutro poważniejsze wyzwanie WZ-tka z przepisu Kwestii Smaku, miejmy nadzieję, że się uda i będzie naprawdę pyszna. Poza wszystkim jakoś mało odczuwam klimat zbliżających się Świąt, pewnie to przez aurę panującą na zewnątrz choć i to, że zawsze wolałam klimat Bożego Narodzenia.
Mam nadzieję, że uda mi się te dwa wolne dni właściwie spożytkować, trochę czasu spędzonego z Rodziną, trochę leniuchowania i pewnie trochę pisaniny (planuje nadrobić zaległości). A przed wszystkim marzy mi się słońce i ciepło, tak niewiele, prawda?

Życzę Wam Kochani zdrowych, radosnych, pogodnych, pachnących i kolorowych Świąt, pełnych nadziei, miłości i wewnętrznego ciepła, odpoczywajcie.


P. S. Nie dajcie się tej nieciekawej pogodzie, najważniejsze przecież to co jest w nas, a kiedy w nas świeci słońce to wszystko jest prostsze. Czasami tak niewiele potrzeba by słońce świeciło, wystarczy czyjaś obecność, ciepło, uśmiech, świat nabiera kolorowych barw, wierzcie mi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz