wtorek, 19 czerwca 2012

Dwa dni wolnego

Witajcie!
Zgodnie z tym co wspominałam ostatnio mam teraz tydzień laby i zajmuje się różnymi sprawami,na które na co dzień nie mam niestety czasu:(.
Wczoraj miałam cudowne popołudnie relaksu-zarówno dla ciała jak i dla duszy:)Otóż zostałam zaproszona do gabinetu kosmetycznego i przez dwie godziny byłam "poddawana" różnym zabiegom-oczyszczanie twarzy,peeling,maseczka,masaże,było cudnie.Leży sobie człowiek z zamkniętymi oczami,wśród miłych zapachów,dźwięków muzyki relaksacyjnej i może odpłynąć myślami do najprzyjemniejszych zakątków swojej duszy.dlatego też powiedziałam,że zabiegi uzdrawiały również i duszę,było cudownie i można sobie było wyobrażać co tylko człowiek zapragnął-piękne miejsca,zdarzenia i masażystę,na którego zawsze miałyśmy ochotę,ale w realu nas na niego nie stać,albo robi cokolwiek innego.Wyszłam odprężona,zrelaksowana i gładziuteńka:)-bardzo dziękuję Pani,które zaprosiła mnie do siebie na ten cudowny czas.

Dzisiaj dzień drugi laby zupełnie już inny od wczorajszego,dla równowagi postanowiłam trochę popracować i zabrałam się za wielkie kuchenne porządki,planowałam to już od dłuższego czasu.Same wiecie jak to jest na co dzień,nie ma czasu na wyciąganie wszystkiego z szafek,wyrzucanie nagromadzonych szpargałów,mycie i takie tam.Przyznam,że zmęczyłam się mocno,4 godziny ostrego porządkowania i szorowania,a na zewnątrz potwornie gorącą więc pod koniec już ledwo oddychałam.No,ale efekt jest widoczny gołym okiem i wszystko lśni aż przyjemnie,przy okazji kosz na śmieci się nieco zapełnił:)W tych kuchennych porządkach doskonale egzamin zdała ekstra ściereczka do mocnych zabrudzeń Safiry,pomogła usunąć z łatwością brud,nad którym musiałabym mocno się napracować,a i tak nie wiem jaki byłby efekt.Polecam ją gorąco do czyszczenia powierzchni mocno zabrudzonych,zawiera specjalne nici nylonowe,które pomagają usunąć mocniejszy brud,to można by powiedzieć peeling powierzchni,które czyścimy:)Stąd też jej nazwa Scrubber.


Ultramocna ściereczka Scrubber

Kod: 461105
Cena katologowa: 29.90 PLN
CHARAKTERYSTYKA TKANINY – NOWOCZESNA TECHNOLOGIA!
Ultramikrofibra jest tkaniną, którą wyprodukowano dzięki zastosowaniu bardzo nowoczesnych technologii. Materiał ściereczki stanowi przędza z ultramikrowłókien o wysokiej jakości. Tajemnica doskonałych właściwości czyszczących i pochłaniających tkwi w budowie materiału, który składa się z milionów mikrowłókien, a każde z nich jest sto razy cieńsze od ludzkiego włosa. Mikrowłókna oplatają nylonowe jądro. Są one bardzo ściśle ze sobą związane, dzięki czemu zachowują swoje właściwości przez długi czas. Podczas pracy tkaniny, mikrowłókna kurczą się i rozszerzają wchłaniając w ten sposób przez siły elektrostatyczne i kapilarne najdrobniejsze zabrudzenia. Ściereczki wykonane z ultramikrofibry są w stanie usuwać wszelkie zanieczyszczenia bez użycia jakichkolwiek środków chemicznych, pozostawiając czystą i nieporysowaną powierzchnię.
Ściereczka z ultramikrofibry z dodatkowo wszytymi liniami nici nylonowych, które pomagają usunąć najmocniej "wrośnięty" brud.
UWAGA! Przed użyciem zalecamy sprawdzenie, czy ściereczka nie zarysowuje czyszczonej powierzchni.




Możecie ją kupić na stronie Safiry, w Centrum Dystrybucyjnym - ul. Węgierska 1 w Krakowie, albo bezpośrednio u mnie (jeśli ktoś jest z okolic Podgórza, to mogę dostarczyć do domu).

No i jak wam się podobają moje wolne dni?:)Na jutro zaplanowałam robienie dżemu truskawkowego,kolejnej partii,jest przepyszny i muszę zrobić odpowiedni zapas,w zeszłym roku miała za mało:(.Opowiem Wam o tym następnym razem,przepis jest prościutki więc spokojnie możecie go wypróbować.A tymczasem miłego popołudnia,idę relaksować się z książką,należy mi się po takich porządkach.Pozdrawiam:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz