środa, 11 kwietnia 2012

Odrobina świeżości

Witajcie Kochani po Świętach!Jak Wam minęły?Mam nadzieję,że wszystko się udało i mimo raczej zimowej aury było miło,wesoło i smacznie....,brzuszki bardzo objedzone?
Mnie te dni minęły szybciutko,udało mi się trochę poleniuchować,nie ukrywam,że i zjeść sporo smakołyków choć było to wszystko pod kontrolą,najważniejsze jednak to udało mi się odpocząć.
No,a teraz trzeba zabrać się do pracy,szczególnie,że za oknem robi się pięknie,słoneczko pięknie nam przyświeca i budzi chęci do działania:)
Chciałam Wam dzisiaj przedstawić kolejny produkt Safiry - działa oczyszczająco na nasze ciało,ma niesamowicie odświeżający zapach,który wprawia w dobry nastrój.

                                                            PEELING DO CIAŁA 

Delikatny, mechaniczny peeling do ciała zawierający gładkie, nie drażniące kuleczki.Usuwa obumarłe, zrogowaciałe komórki naskórka z powierzchni całego ciała. Poprawia wygląd i stan skóry. Wygładza ją,uelastycznia i likwiduje jej szorstkość. Wpływa korzystnie na proces regeneracji komórek naskórka. Wzbogacony w składniki wiążące wodę, nawilża, nie drażni, nie wysusza skóry. Ułatwia penetrację składników zawartych w preparatach do pielęgnacji ciała i intensyfikuje ich działanie. Zawartość delikatnych środków myjących powoduje, iż użycie peelingu nie musi być poprzedzone wcześniejszym umyciem ciała. Peeling pełni jednocześnie funkcję żelu do mycia.
Sposób użycia: Nanieść na zwilżoną skórę. Mokrymi opuszkami palców masować skórę okrężnymi ruchami. Szczególnie dokładnie opracować skórę na łokciach. kolanach, kostkach itp. Spłukać. Osuszyć skórę. Nałożyć preparat pielęgnacyjny do ciała, aby przywrócić skórze równowagę.
Tylko do użytku zewnętrznego.

Kod: 32706
Pojemność: 225 g
Cena katalogowa: 9.90 PLN



Możecie go kupić na stronie Safiry, w Centrum Dystrybucyjnym - ul. Węgierska 1 w Krakowie, albo bezpośrednio u mnie (jeśli ktoś jest z okolic Podgórza, to mogę dostarczyć do domu).

Miłego dnia:)

2 komentarze:

  1. Witaj po Świętach Madziu,
    Bardzo podoba mi się jak z zapałem kontynuujesz swojego bloga.
    A i na ten peeling do ciała nabrałam ochoty :)
    Pozdrawiam K.N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że się podoba i wielkie dzięki za wsparcie duchowe Kochana.No a jak się spotkamy to z przyjemnością osobiście zaprezentuję Ci ten peeling.Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń