niedziela, 2 grudnia 2012

Modny drobiazg

Witajcie Kochani!

Jak tam pierwszy weekend grudnia? Straszyli solidnym zimnem, śniegiem, jak na razie jest znośnie:). Mnie coś lekko łamie w kościach i drapie w gardle, nie mogę w tym roku pozbyć się tej paskudnej infekcji, ale mam nadzieję, że nie rozwinie się to w nic poważniejszego, nie teraz.... Zbyt wiele spraw do zrobienia, muszę być na posterunku.
Dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam trochę o modnej i niedrogiej biżuterii ze stali nierdzewnej, w którą możecie się zaopatrzyć na stronie Safiry, jak również bezpośrednio i u mnie jeśli ktoś jest z Krakowa.
Czym ta biżuteria różni się od srebrnych, złotych czy wszelkich innych markowych wyrobów, których sklepy z biżuterią są dzisiaj pełne?
Tak jak wspomniałam przed wszystkim jest niedroga, w zasadzie na każdą kieszeń co jest jej wielką zaletą. Można pozwolić sobie na poszerzanie swojej domowej kolekcji bez specjalnego uszczuplania domowego budżetu :). Szeroka gama wzorów, fasonów, kolorów pozwala bez problemu znaleźć coś w swoim guście. Jednocześnie daje Wam pewność na oryginalność i unikalność, koleżanka w pracy czy szkole nie będzie miała raczej takiej samej bo nie kupi jej w butiku za rogiem. Bez problemu znajdziecie tu coś na prezent czy drobny upominek. W przeciwieństwie do srebra czy złota nie uczula, sprawdziłam na sobie a jestem alergikiem i różnie z tym bywało. Ostatnio bardzo modne stały się bransoletki z kauczuku, mam taką właśnie i nie roztaję się z nią:) - szeroki wybór w czarnym kolorze, jak również dla osób które wolą kolory znajdzie się spory wybór. Sami zobaczcie te "cudeńka" i powiedzcie czy nie macie ochoty na małe zakupy. Przecież nic tak doskonale nie poprawia nastroju kobiety jak gustowny drobiazg, od razu poczujecie się bardziej kobieco :).


Zdjęcia montowałam sama, jak kiedyś Wam wspominałam szkolę się w tym kierunku, na razie to zabawa, ale kto wie może wkrótce dodatkowe źródło zarobku? Miłego popołudnia, pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz