sobota, 1 września 2012

Przyszedł wrzesień

Witajcie Kochani!

Jak mija Wam pierwszy dzień września,weekendowa sobota?Pogoda niestety jak to mawiają pod "zdechłym Azorkiem",szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiego deszczu:(W końcu wciąż mamy lato i chciałoby się jeszcze trochę powygrzewać na słoneczku,czyż nie?
Dzisiaj urodziny mojego Brata,nie będę się wdawać w szczegóły,które to,jest ode mnie młodszy i doskonale pamiętam ten dzień kiedy pojawił się w naszej Rodzince,szczególnie,że ja akurat rozpoczęłam wtedy swoją edukację w szkole:)No i kiedy to tak zleciało?Mam nadzieję,że spełnią się wszystkie Jego marzenia i plany,których jak wiem Mu nie brakuje (to pewnie u nas rodzinne:)),za to czasu na to wszystko i owszem,więc dodatkowo życzę Mu tego czasu:)

Pomyślałam sobie,że dla ocieplenia i rozjaśnienia dzisiejszego mokrego dzionka opowiem Wam o jednym z produktów Safiry,który z pewnością kojarzy się z ciepłem i słodyczą. Mam na myśli wazelinę z woskiem pszczelim,która jest połączeniem klasycznej wazeliny kosmetycznej i wosku pszczelego.Ma swoich zagorzałych sympatyków iw wiem,że Klienci są nią zachwyceni,oczywiście pod warunkiem,że ktoś nie jest uczulony na wosk pszczeli co czasami się zdarza.

Kilka słów o produkcie od Firmy:
Preparat skutecznie łączący właściwości czystej wazeliny kosmetycznej i naturalnego wosku pszczelego.Tworzy na powierzchni skóry trwały film ochronny,dzięki czemu doskonale zapobiega wysychaniu skóry i chroni ją przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych.Łogodzi podrażnienia,skutecznie regeneruje uszkodzony naskórek oraz goi lekkie zranienia.Wosk pszczeli uelastycznia i zmiękcza skórę,wygładza naskórek i przyspiesza jego regenerację.Dodatkowo zawarta w preparacie witamina E przyczynia się do wygładzenia skóry,działa kojąco i łagodząco.Preparat szczególnie polecany do pielęgnacji cery nadmiernie przesuszonej.

Składniki (INCI):
Petrolatum,Ethylhexyl Strearate,Parrafinum Liquidium,Cera Flava,Isopropyl Myristate,Parfume,Tocopherol


Kod: 2903
Pojemność: 250 ml
Cena katalogowa: 19.90 PLN

 Jak zawsze ten produkt można kupić na stronie Safiry, w Centrum Dystrybucyjnym - 
ul. Węgierska 1 w Krakowie, albo bezpośrednio u mnie (jeśli ktoś jest z okolic Podgórza, to mogę dostarczyć do domu). 

A teraz coś na temat wosku pszczelego,tak dla ciekawości:)

Wosk pszczeli to naturalna mieszanka około 15 substancji chemicznych,m.in. kwasu palmitynowego,melisowego,hydrokwasów,alkoholu cerylowego,mirycynowego,estrów kwasu octowego,masłowego,walerianowego,węglowodanów jedno- i dwuhydroksylowego,wytwarzana przez pszczoły.
W ulach służy do budowania plastrów.W przemyśle kosmetycznym szeroko stosowana w preparatach jako środek ochrony skóry.
A i pamiętajcie,że w zakładce kalendarze na pulpit pojawił się już nowy na wrzesień,na moim komputerze zresztą też.Miłej reszty weekendu,pozdrawiam cieplutko i słonecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz