wtorek, 28 lutego 2012

Witam o poranku!

Jak piękny był dzisiaj wschód słońca w Krakowie można było się przekonać patrząc na piękne różowe niebo o 6 rano.Cudowny początek dnia:). Wiosna powoli zaczyna się nieśmiało pokazywać.
Pomyślałam,że przy porannej kawie napiszę Wam klika słów więcej o sobie i o tym dlaczego postanowiłam założyć mojego bloga.Uwielbiam pisać,zawsze to było moją pasją - niestety do tej pory moja pisanina trafiała do szuflady:(, może teraz będzie inaczej, a przy okazji ktoś dowie się czegoś ciekawego? Tematy z życia wzięte, ale przecież to nas tak naprawdę najbardziej dotyczy i interesuje, prawda? A przy okazji przedstawię Wam moją wcześniejszą "twórczość", zobaczymy jak się spodoba.
Pewnie ciekawi Was wiele innych rzeczy, ale niestety nie jestem w stanie wszystkiego naraz Wam opowiedzieć, tak więc w miarę możliwości będziemy sobie opowiadać i słuchać o czym szepcze miasto:)
Poza pisaniem moją kolejną pasją jest gotowanie, chętnie podzielę się z Wami fajnymi przepisami, na które trafiłam albo tym co samej udało mi się stworzyć.Byłoby fajnie gdyśmy mogli się nimi wzajemnie wymienić, z pewnością pasjonatki gotowania mają swoje ulubione dania i przepisy, o których zechcą coś powiedzieć.

Na obiad polecam krokiety z mięsem - można podać je z dowolnymi dodatkami jak na przykład surówka, ogórek kiszony,dowolna sałatka - jak tylko lubicie. Osobiście polecam z pysznym sosem, którego stworzyć udało nam się z koleżanką po tym jak podobny zachwycił nas w daniu, które czasami jadamy w sąsiedztwie naszej pracy.
A oto przepis:
Drobno siekamy cebulę, wrzucamy na rozgrzane masło i szklimy, dodajemy około 15 dkg dowolnej wędliny (boczek, kiełbasa), dodajemy pół pokrojonej w kostkę papryki, kostkę rosołową lub gotową bulionetkę specjalnie do sosów (polecam sprawdzone), czubatą łyżkę przecieru pomidorowego, jeśli mamy w domu korniszony dorzucamy kilka drobno pokrojonych, zalewamy szklanką wody i dusimy wszystko około 20-30 minut. Na koniec doprawiamy sos solą, pieprzem i śmietaną z łyżką mąki. Pyszny, polecam gorąco, spróbujcie. Czekam na Wasze opinie.
Miłego dnia.


1 komentarz: